Na początku przyszłego roku rozpocznie się remont pomieszczeń, w których mieści się Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Legionowie.
Zaplanowana modernizacja podyktowana jest między innymi koniecznością dostosowania tej części budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych dla tego typu obiektów.
Ponadto zakres prac obejmie wyremontowanie i przebudowę poczekalni dla Klientów odwiedzających Wydział Komunikacji oraz przeniesienie na parter obsługi z zakresu praw jazdy, która dotychczas mieściła się na I piętrze. Dodatkowo zlikwidowane zostaną szyby oddzielające Klientów od pracowników urzędu oraz wejście do budynku przebiegające przez salę obsługi wydziału.
Na czas remontu pomieszczeń Wydziału Komunikacji obsługa Klientów w zakresie rejestracji pojazdów zostanie przeniesiona do sali konferencyjnej, zlokalizowanej na parterze starostwa. Dostępna liczba stanowisk obsługi pozostanie na obecnym poziomie.
Rozpoczęcie prac zaplanowano na połowę stycznia 2016 roku i będą one trwały około półtora miesiąca.
Uprzejmie informujemy, iż w czasie trwania remontu nie będzie możliwości umówienia się na konkretną godzinę z pracownikiem wydziału w celu załatwienia sprawy oraz nie będzie działał elektroniczny system zarządzania kolejką. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy, a o dokładnej dacie rozpoczęcia remontu będziemy informować na bieżąco.