Firma Polonus z Warszawy oraz w partnerstwie firma Stalko z Zielonki, obsłużą przez najbliższe 3 lata połączenia na liniach dowozowych tzw. „eLki” w powiecie legionowskim. Zarząd Transportu Miejskiego rozstrzygnął przetarg na wybór przewoźnika na kolejny okres.

W przetargu na obsługę linii L-8, L-9, L10, L11, L31, L34, L41, L49 oferty złożyły 3 firmy z czego jedna to fikcyjna firma PKS Pcim Dolny, którego oferta została odrzucona. Pozostałe oferty złożyła firma PKS Tarnobrzeg z ofertą na kwotę 5,66 złotych za wozokilometr. PKS Polonus w konsorcjum ze Stalko złożyli ofertę na kwotę 6,46 złotych za wozokilometr. Mimo, że oferta Polonusa była kwotowo wyższa o 80 groszy na każdym kilometrze to jednak przewoźnik do przetargu wystawił fabrycznie nowe autobusy z klimatyzacją. PKS Tarnobrzeg zaproponował zaś używane autobusy z 2017 roku. Po przeliczeniu punktów przetargowych, gdzie brano pod uwagę cenę za wozokilometr (60% punktów), rok produkcji autobusów (30% punktów) oraz klimatyzację (10% punktów), PKS Tarnobrzeg uzyskał 85,17 pkt a PKS Polonus 92,57 pkt.

PKS Polonus wraz z partnerem firmą Stalko do 30 listopada 2024 roku, obsługiwać będzie linie dowozowe „L” w powiecie legionowskim z podjazdem do gminy Radzymin i Nowego Dworu Mazowieckiego oraz na warszawską Dąbrówkę Wiślaną. W okresie do 6 miesięcy na liniach pojawią się fabrycznie nowe autobusy.

Podziel się z innymi

Zobacz również