Pilne
  • *** Legionowo: Roman Smogorzewski - 42,02%  , Bogdan Kiełbasiński - 22,94% , Andrzej Kalinowski - 21,26% , Ewa Milner-Kochańska - 13,77%  *** Serock: Artur Borkowski 58,73% - Anna Gajewska 41,27% *** Nieporęt: Powała Agnieszka 53,00% - Maciej Mazur 47,00% *** Wieliszew: Paweł Kownacki 61,96% - Artur Sierawski 38,04%  *** Jabłonna: Druga tura między Jarosławem Chodorskim 49,05% i Zbigniewem Garbaczewskim 22,65% ***                *** Legionowo: Roman Smogorzewski - 42,02%  , Bogdan Kiełbasiński - 22,94% , Andrzej Kalinowski - 21,26% , Ewa Milner-Kochańska - 13,77%  *** Serock: Artur Borkowski 58,73% - Anna Gajewska 41,27% *** Nieporęt: Powała Agnieszka 53,00% - Maciej Mazur 47,00% *** Wieliszew: Paweł Kownacki 61,96% - Artur Sierawski 38,04%  *** Jabłonna: Druga tura między Jarosławem Chodorskim 49,05% i Zbigniewem Garbaczewskim 22,65% ***

Legionowo: Trzy wyróżnienia podczas gali Kryształy PR

Legionowo otrzymało trzy wyróżnienia podczas czwartkowej (28.09) gali Kryształy PR. Najlepszą gazetą w Polsce okazała się „Miejscowa na weekend”, która otrzymała Grand Prix oraz pamiątkową statuetkę. Wyróżnienia przyznano PWK Legionowo za kampanię „Dobra woda z Legionowa” oraz Urzędowi Miasta Legionowo za działania w mediach społecznościowych.

W tym roku na konkurs przesłanych zostało niemal 200 zgłoszeń, których poziom był bardzo wyrównany. – Doświadczenie zdobywane przez samorządy, ich kreatywność w podejściu do podejmowanych tematów i coraz większa dbałość o całokształt wykonania sprawiają, że obrady Jury są coraz trudniejsze. W tym roku dało się odczuć niezwykle wysoki poziom nadesłanych prac, które z edycji na edycję stają się coraz lepsze – podkreślał jeden z przedstawicieli jury Sebastian Chachołek – Prezes Zarządu Grupy PRC, komentator i ekspert z zakresu PR, doradca i konsultant z zakresu marketingu politycznego.

W tegorocznej edycji Urząd Miasta Legionowo – Gmina Miejska Legionowo został wyróżniony w kategorii najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych. W kategorii najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej wyróżniono PWK Legionowo z kampanią „Dobra woda z Legionowa”. Grand Prix w kategorii najlepsza gazeta przyznano KZB Legionowo, wydawcy Miejscowej na weekend.

Tegoroczni laureaci nagrody Grand Prix kryształów PR, po raz pierwszy w naszej historii otrzymali statuetkę, która została zaprojektowana i wykonana przez określanego mianem polskiego Leonarda da Vinci – rzeźbiarza, artystę – Artura Szołdrę.

Kryształy PR-u to nagrody za najlepsze działania informacyjne i kampanie promocyjne realizowane przez szeroko pojętą branżę instytucji publicznych. O nagrody rywalizują setki podmiotów: jednostki samorządu terytorialnego, organy administracji państwowej i spółki. W Kapitule konkursu zasiadają specjaliści branży PR, którym przewodniczy prof. Sławomir Smyczek, prorektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Oprócz niego wśród członków kapituły znaleźli się m.in. dr Anna Adamus-Matuszyńska socjolog, wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, prekursorka public relations w Polsce, dr Sebastian Chachołek, dr Marek Lipczyk, dr Marek Skała, dr Krzysztof Koj.

Urząd Miasta Legionowo został wyróżniony w konkursie w 2014 roku (najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych) oraz w 2016 roku (za biuletyn „Moje Legionowo”).

W minionych latach „Kryształy” otrzymali m.in. Komenda Główna Policji, Ministerstwo Obrony Narodowej, Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Urzędy Marszałkowskie województw: Łódzkiego, Warmińsko-Mazurskiego, Śląskiego oraz samorządy Gdańska, Częstochowy, Krakowa, Katowic i Łodzi.

Udział w konkursie jest bezpłatny.

UM Legionowo

Podziel się z innymi

Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

Wyłącz adblocka!

Wykryliśmy, że używasz rozszerzeń do blokowania reklam. Utrzymujemy się wyłącznie z reklam. Wesprzyj nas, wyłączając je.