Legionowo: Biletomat kolejkowy w Urzędzie

Od stycznia klienci Urzędu Miasta Legionowo korzystają z udogodnienia w postaci nowoczesnego systemu kolejkowego zwanego popularnie kolejkomatem. Poza tradycyjnym pobraniem biletu z numerem w kolejce, klienci załatwiający sprawy w Wydziale Spraw Obywatelskich, Referacie Dochodów, a także Referacie Windykacji i Egzekucji mogą umówić się na wizytę za pośrednictwem serwisu internetowego.

Podstawowe korzyści wynikające z zastosowania systemu to przede wszystkim możliwość łatwego skierowania klienta do odpowiedniego stanowiska, zapewnienie mieszkańcom spokojnego, komfortowego oczekiwania na obsługę oraz zminimalizowanie powstawania kolejek.

Skorzystanie z kolejkomatu umieszczonego w atrium ratusza jest niezwykle proste. Wystarczy wybrać interesującą nas usługę i pobrać wydrukowany bilet. Następnie należy oczekiwać na wezwanie do konkretnego stanowiska (informacja jest wyświetlana na ekranie umieszczonym w atrium i emitowana w postaci komunikatu dźwiękowego). Urządzenie zapewnia obsługę w języku angielskim i rosyjskim.

Chętni mogą też rezerwować termin w Internecie. Jego obsługa jest intuicyjna: wystarczy kilka kliknięć, by umówić się na konkretny dzień i godzinę. Po przejściu procedury otrzymuje się 6-cyfrowy kod SMS, który zostanie również przesłany na adres e-mailowy. W czasie osobistej wizyty w urzędzie wystarczy jedynie wprowadzić go do urządzenia, wydrukować bilet i oczekiwać na wezwanie.

Wprowadzając ten system, chcieliśmy oszczędzić czas klientów, poprawić komfort oczekiwania, a także zwiększyć bezpieczeństwo w okresie pandemii. – mówi Piotr Zadrożny zastępca prezydenta.

Jednocześnie przypominamy, że przestrzeń atrium ratusza przystosowana do obsługi klientów jest na bieżąco dezynfekowana.

Podziel się z innymi